Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Doğu (TUCA) ekipleri tarafından hayata geçirilen kampanya, “Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler” kategorisinde ödül aldı.
Kampanya, genç bir stajyerin gözünden Castrol’ün karada, havada, denizde ve hatta uzayda nasıl yer aldığını anlatan özgün hikayesiyle dikkat çekti. “Bu da Castrol” söylemiyle yola çıkan kampanya, markanın hareketin ve ilerlemenin olduğu her alanda bulunduğunu etkileyici bir şekilde aktardı.
Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Doğu Pazarlama Direktörü Cansu Taç Ekmekçiler, “Effie Altın Ödülü, sadece yaratıcı bir fikrin değil, aynı zamanda güçlü bir ekip çalışmasının ve stratejik bir vizyonun sonucudur.
Castrol olarak her zaman yenilikçi iletişim yaklaşımımızla sektöre yön vermeye devam edeceğiz” dedi.
Kampanya, daha önce de Kristal Elma Ödülleri’nde iki ayrı kategoride ödül kazanmıştı. Film – TV Sinema alanındaki “Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri/Hizmetleri & Turizm ve Taşımacılık” kategorisinde Kristal Elma Ödülü’nü, Entegre Kampanyalar/Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri kategorisinde ise Gümüş Ödül’ü almıştı.
Castrol, global olarak belirlenen “Onward, Upward, Forward” stratejisi doğrultusunda yenilenen marka kimliğini ve odaklandığı alanları ilk defa lokal olarak prodüksiyonu gerçekleştirilen reklam filmiyle duyurdu. “Bu da Castrol” kampanyası, markanın sadece motorlarda değil, hareket ve ilerlemenin olduğu her yerde varlığını vurguladı.
Kampanyanın reklam filmi, Castrol tarihinde ilk defa lokal olarak prodüksiyonu gerçekleştirilen ve globalde yayınlanan bir televizyon reklamı oldu. Castrol Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Pazarlama Direktörü Onur Dede, “Bu reklam filmi ile iş ortaklarımızın ve müşterilerimizin yenilenen marka kimliğiyle buluşturulması amaçlanıyor” dedi.
Reklam filmi, VML Türkiye tarafından hazırlandı ve Anima İstanbul tarafından prodüksiyonu gerçekleştirildi. Yönetmenliğini Aytuğ Üngör’ün üstlendiği filmde, Castrol’ün teknolojik yeniliklere verdiği önem ve marka kimliğini güçlendirme vizyonu başarılı bir şekilde yansıtıldı.
Castrol’ün “Bu da Castrol” kampanyası, marka iletişimi ve yaratıcılık alanında elde ettiği bu başarılarla sektördeki liderliğini pekiştirdi.
Künye:
Reklamveren: Castrol
Reklamveren Temsilcileri: Ezgi Karataş, Seda Sarıkaya, Oğuzhan Özdener
Reklam Ajansı: VML Türkiye
CEO: Enis Orhun
CSO: Fatih Tüylüoğlu
Yönetici Kreatif Direktör: Arkın Kahyaoğlu
Kreatif Direktörler: Renan Erdener, Erdem Güler
Kreatif Ekip Liderleri: Cem Yolal, Selver Yılmaz
Reklam Yazarları: Anıl Köz, Ediz Alp Yalçın
Sanat Yönetmeni: Dilara Tuncer
Genel Müdür: Yekta Elvin Gürel
Marka Grup Direktörü: Begüm Özgünay
Marka Süpervizörü: Selin Kardaş
Marka Temsilcisi: Neslihan Helvacı
Ajans Prodüktörleri: Fulya Akay, Muttalip Güneş
Prodüksiyon Şirketi: Anima İstanbul
Yönetmen: Aytuğ Üngör
Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök
Müzik: Pelikan Müzik/Focus-Hocus Pocus
Medya Ajansı: Mindshare
Castrol Hakkında
Madeni yağ teknolojisinin ve yeniliğin öncüsü Castrol, dünyada 125 yıldır, Türkiye’de de 67 yıldır faaliyet göstererek zorlu şartlar altında yüksek performans sağlayan, ileri teknolojiye sahip yağlar geliştiriyor.
5 kıtada ve 140 ülkede yer alan Castrol, Türkiye’deki İstanbul merkez ofisinden 10 ülkenin yönetimini yapıyor. Castrol MAGNATEC, Castrol EDGE, Castrol VECTON, Castrol CRB Turbomax ve Castrol POWER1 markaları ile öne çıkan kurum, otomobil, ticari araç ve motosikletler için ürettiği yağlara ek olarak endüstri, deniz, hava ve enerji sektörlerine de madeni yağ üretiyor.
Dünyanın önde gelen araç üreticileri ile ortak mühendislik çalışmaları yürüterek lider araç markalarının orijinal dolum yağı olan Castrol’ün Avrupa ve Afrika’daki 8 üretim tesisinden biri Gemlik’te yer alıyor ve burada üretilen madeni yağlar 24 ülkeye ihraç ediliyor.
Karada, havada, denizde ve hatta uzayda yakalanan teknolojik başarıların merkezinde yer alan yağlar üreten Castrol, 21 kez Dünya Kara Hız Rekoru’nun kırılmasında da rol almıştır. NASA 1960’lardan beri tercih ettiği Castrol teknolojisine, Mars’a 2020 yılında gönderdiği Perseverance Rover aracında da yer vermektedir.
#Castrol #BudaCastrol #EffieAwards #AltınEffieÖdülü #CansuTaçEkmekçiler #Ukrayna #OrtaDoğu #TUCA #Madeniyağ #petrolpiyasası #Türkiye