OYAK Enerji Grubu bünyesinde faaliyet gösteren GüzelEnerji, TotalEnergies ve M Oil istasyonlarının bayilerini İstanbul’da düzenlediği toplantıda ağırladı. Yaklaşık 1000 kişinin katıldığı etkinlikte, şirketin 2024 yılı iş sonuçları, 2025 yılına dair plan ve hedefleri paylaşıldı. Ayrıca, Bi’Güzel Lezzetler ve M Oil markalarının yeni kurumsal kimlik lansmanları gerçekleştirildi.
Etkinlikte tanıtılan Bi’Güzel Lezzetler konsepti, TotalEnergies istasyonlarında sunulan sıcak ve soğuk yiyecek-içecek seçenekleriyle müşteri deneyimini zenginleştirmeyi hedefliyor. M Oil’in yenilenen kurumsal kimliği ise markanın enerjik, sürdürülebilir ve küresel vizyonunu yansıtıyor.
GüzelEnerji, Türkiye genelinde 981 istasyonuyla hizmet verirken, dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını da devreye alarak bayileriyle olan iletişimini güçlendirmeye devam ediyor.
OYAK Enerji: “Akaryakıt Sektörünü İleri Taşıyoruz”
GüzelEnerji’nin İstanbul’da düzenlediği bayi toplantısında konuşan OYAK Enerji Sektörü Şirketleri Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Yılmaz, OYAK’ın 60 yılı aşan tecrübesiyle enerji alanında öncü rol üstlendiklerini belirtti.
Yılmaz, “Sürdürülebilir büyüme, inovasyon ve çevre dostu çözümlerle enerji değer zincirinin tüm kritik alanlarında varız. TotalEnergies, M Oil, Valvoline ve Otojet gibi güçlü markalarımızla sektöre yön veriyoruz” dedi. Amaçlarının, Türkiye’nin enerji bağımsızlığına katkı sağlamak ve toplumsal refahı artırmak olduğunu vurguladı.
“OYAK Enerji’den Stratejik ve Sürdürülebilir Yatırımlar”
Bayi buluşmasında konuşan OYAK Enerji Sektörü Şirketleri Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Yılmaz, enerji sektöründeki dijital dönüşüm ve sürdürülebilirliğe dikkat çekti.
“Enerji sektöründeki dönüşümün merkezindeyiz” diyen Yılmaz, GüzelEnerji çatısı altında kararlı ve stratejik yatırımlarla sektöre yön verdiklerini belirtti. Bayilerle oluşturulan güçlü sinerjinin, bu büyümenin temel itici gücü olduğunu da vurguladı.
“Ezberleri Bozduk, Trendleri Belirliyoruz”
GüzelEnerji Genel Müdürü Mahmut Çil, bayilerle İstanbul’da düzenlenen buluşmada önemli açıklamalarda bulundu. Akaryakıt dışı hizmetlerde “Bi’Güzel” markasıyla fark yarattıklarını belirten Çil, Bi’Güzel Kahve gibi konseptlerle istasyonları yaşam alanına dönüştürdüklerini söyledi.
Çil, son beş yılda satış hacimlerini %100’ün üzerinde artırarak önemli bir başarıya imza attıklarını ve Türkiye genelinde 1.000 istasyona ulaşma hedefiyle ilerlediklerini vurguladı. Ayrıca Mehmetçik Vakfı ile yaptıkları iş birliğinin sürdürülebilir hizmet anlayışlarının bir göstergesi olduğunu belirtti.
“2025’e Rekorlarla Başladı”
GüzelEnerji Genel Müdürü Mahmut Çil, 2025’e hızlı ve güçlü bir başlangıç yaptıklarını belirterek, yatırım hızlarını artırıp bayi ağlarını genişlettiklerini açıkladı. Çil, sektörün daraldığı bir dönemde benzin, motorin ve LPG satışlarında rekor seviyelere ulaştıklarını, LPG’de Türkiye genelinde üçüncü sıraya yükseldiklerini ifade etti.
Ayrıca madeni yağ sektöründe de pazardaki daralmaya rağmen en fazla büyüyen marka olduklarını belirten Çil, Valvoline iş birliğiyle Türkiye’de üretim yaparak uluslararası pazarda güç kazandıklarını vurguladı.
#Oyak #GüzelEnerji #TotalEnergies #Moil #MilanGaz #Valvoline #BiGüzel #YükselYılmaz #MahmutÇil #PetrolPiyasası #Petrol #Akaryakıt #Benzin #Motorin #Lpg #Madeniyağ